divendres, de febrer 16, 2007

Torno... últim dia!


Ha arribat el dia... torno cap a Barcelona. De fet marxo demà a les 3 de la tarda i a la nit arribo a Barcelona, però avui és l'últim dia amb els amics i companys de laboratori...

Si... ja s'ha acabat aquest viatge... deixo enrera amics makíssims, companys de birres i de laboratori, unes tècniques de laboratori que m'han fet de mames, unes secres que fins l'últim dia m'han ajudat en qualsevol tràmit, en Poul (makíssim), un país preciós tot i que no ha estat la millor època per visitar-lo i mil coses més... Aquí he millorat una miqueta el meu anglès (una mika, eh!), he fet molt bones amistats, sóc bona en la microscopia electrònica (són les paraules d'en Poul, jiji) i he après coses de mi que desconeixia!!! Una bona experiència, que repetiria sense dubtar-ho!


No tinc paraules per despedir-me de la gent, agraïr tot el què han fet per a mí i no vull dir la paraula ADÉU!


Espero que alguna coseta de mí quedi entre tota aquesta gent... que recordin el meu bon dia al matí, les meves rialles i que em trobin a faltar una miqueta... Ser que alguns ho faran... amb això és suficient!!


I pels que espereu a Barcelona... prepareu-vos perquè torno!!! Ens esperen dies de tot... hi ha un casament per preparar amb la seva corresponent despedida de solter, una tesis per acabar, un pis per moblar i un munt de gent per visitar!!! Ai ai ai...TORNO!!!


Aprofito per donar-vos les gràcies a tots per haver-me enviats milers de mails donant-me ànims cada dia, enviant acudits per fer-me riure, donant-me consells... MOLTES GRÀCIES A TOTS!!!


I res... suposo que aquest blogg acaba aquí... potser després de penjar les fotos d'avui nit (jiji) ... Però segur que en vindrà un altre perquè això m'ha agradat molt!!!


Ah... torno amb nous amiguets... la Peggy (una porqueta de peluix) i l'Alice (una anegueta molt posh!) i banderes daneses a la maleta perquè es vegi que la que torna és la litlemermaid!!!


4 Comments:

Blogger Sergi said...

Ei!!!! que vagi molt bé el viatge de retorn!!

T'esperem a Vic!

Un petó.

11:16  
Blogger ex koala mir said...

Ai cosineta !!!

M'has fet possar la pell de gallina ...

Me'n alegro que al final t'ho hagis passat tant be (ja t'ho deia jo!!! jijiji) i res, que ara t' espera una feinada de por ... aixi que molta energia!

Bon viatge petita litlemermaid !!!

Digues als danesos que vinguin a veure't, tastaran aquella llangonisa taaaaaant bona i s'hi quedaran for ever !!!

Petons !!!!!!!!!!

12:57  
Blogger ex koala mir said...

I si, volem fotos i continuitat del blog !!!!!!

12:59  
Blogger ex koala mir said...

Neniiii,

com portes el retorno ????

Molts petonets !!!!

08:39  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home