dilluns, de febrer 12, 2007

Última setmana... compte enrera

Dissabte:
Després del divendres... el dissabte em queia tot a sobre i no per la ressaca. Era el meu últim dissabte, començava el meu últim cap de setmana a Dinamarca. De fet tot va estar culpa de les fotos qe vam tirar a la festa del divendres...Vam llevar-nos aviat i volíem veure les fotos que havíem tirat la nit anterior (no feia gaires hores tenint en compte que eren les 9 del matí). Vam dutxar-nos, esmorzar i vam anar a la uni a buscar l'ordinador per poder veure les fotos millors. Vam descarregar-les i vam mirar-les un munt de vegades, l'una darrera l'altre rient com bojes... però a mi em començava a entrar el gusanillo aquest de l'estómac de... jolin, és el meu últim cap de setmanaaquí,potser no tornaré a veure mai més a aquesta gent... No vaig estar al 100% en tot el dissabte.
A les 2 venia la Signe a buscar-nos amb cotxe per anar a un centre comercial a les afores de la ciutat, Fields, molt xulo l'edifici. Vam dinar allà una mica, vam fer el cafè i unes compres per distreure'ns (Annita t'he comprat una coseta!!). De tornada al pis vam preparar el sopar i un tè calent amb mel i llimona perquè en Fiore i la Signe estaven engripats i amb febre!! Ja a la nit... vam mirar Forrest Gump... va haver de ser en eslovac i amb subtítols en anglès perquè la versió anglesa no tenia veu!!!
Diumenge:
Matí llarg, nostàlgic. Feia fred, el cel estava grisot i anunciava nevades. La temperatura ha baixat bastant aquests dies, tot el dia estem a -3/-5 ºC i amb una minima de -16ºC!!! El dia no acompanyava gaire per estar alegre. Amb l'Olga vam anar amb bus fins a la city, a passejar una mica, vam fer una xocolata calenta al costat de l'edifici de l'església de la Cienciología... i cap a casa. A les 6 vam marxar a casa en kevin a sopar i a fer una rentadora.
Hem dormit fatal... dilluns, última setmana...