dissabte, de febrer 03, 2007

Festa d'aniversari sorpresa!!


Després de passar tota la tarda del divendres passejant pel centre, de compres amb l'Olga (que va ser la única que es va comprar coses), fent el cafè i mullant-nos perquè va ploure tot el dia.... Vaig entendre la insistència d'anar fins allà plovent a peu i passar 4 horetes entrant i sortint a botigues d'esports, de sabates, de bolsos, de joguines... del què us volgueu imaginar... i és que es tractava de tenir-me distreta i lluny del pis fins les 8, hora en què el sopar havia de comencar.


Resulta que la idea era celebrar el meu aniversari el dissabte, perquè no tothom podia el divendres, així que donava per fet que era dissabte, però al arribar al pis... Sorpresa!!! Llums apagats, espelmes, música, globus, serpentines... i tothom cridant HAPPY BIRTHDAY!!! Va ser molt xulo. En Fiorello em va agafar a coll i em va fer pujar a sobre el sofà, i llavors cada un em desitjava felicitats i em donava algun detallet... xocolata belga, cidra d'eslovènia, una nina d'eslovaquia, una pulsera de Dinamarca, una planta amb flors d'Iran... I el millor, fins i tot m'havien fet truita de patates i ceba!!! Boníssima!!! De postres un tiramisú amb 29 banderetes daneses!!! Molt xulo!! Tinc un bon record! No m'ho esperava i de fet ha estat la meva primera festa d'aniversari sorpresa!!
Dissabte...

Avui, ens hem llevat a les 10 i hem aprofitat per anar al centre amb bicicleta, feia un dia espectacular. El cel era completament blau i feia sol!!! Hem passejat, hem anat a fer un cafè latte i un capuccino i hem anat cap a casa a preparar un pastís de poma i pa d'olives i patates (l'Olga és la cuinera, jo només la pinsher). A les 6 hem tornat a agafar les bicis i cap a casa en Kevin. Havíem programat un sopar i una sessió de peli i hem aprofitat per fer una rentadora de roba clara!! La peli... de dibuixos japonesos. L'hem vist en japonès amb subtítols en anglès... jo sense ulleres i sense entendre ni un pijo he acabat dormint!!! Després... apa, torna a agafar la bici i cap a casa. Estàvem mortes.