dissabte, de gener 13, 2007

UDSLAG... Rebaixes!

Sempre està ple de gent pels carrers de Copenhagen city però avui especialment. Van començar les rebaixes crec que fa una setmana i avui al ser dissabte i fer solet encara amb més motiu per anar a comprar. Sí, avui no plou i s'ha vist una mica de blau al cel i el sol una estoneta. No és el sol típic que tenim nosaltres però veure'l de tant en tant recomforta una mica.
Eren gairebé les 11 h del matí quan m'he llevat. A l'habitació hi havia bastanta claror, extrany tenint en compte que els últims dies plovia cada dia i el cel estava molt tapat. Encara amb les llaganyes als ulls m'he aixecat a mirar per la finestra. Feia sol i el cel era blau!!! Ha estat llavors quan he decidit que havia d'agafar la bici i anar on fos, fins el centre podia estar bé. He esmorzat, he anat a reservar les màquines de rentar per la tarda i he sortit. Ups... recordava que no tenia mòbils perquè me'ls vaig deixar a casa l'Olga ahir al vespre/nit, però no recordava que també m'havia deixat el gorro i els guants (imprescindibles per anar amb bici). Quina KK!! Bé, res, he decidit primer passar per casa l'Olga a veure si la trobava a ella o a algú altre i em podien tornar les coses. Ningú ha obert la porta.
No feia molt fred però quan he arribat al centre tenia una mica de mal de cap de l'aire fred bufant-me les orelles. He passejat pels carrerons peatonals i adoquinats mirant aparadors, entrant a botigues, escoltant a algún dels músics del carrer... Eren gairebé les 16.30 h quan he arribat a casa amb l'espectacular posta de sol als llacs acompanyant-me en la tornada.
No he comprat res... res interessant! Un bolso petit i un parell de gorres. El bolso ja el tenia vist i he pensat... què carai, i he entrat a buscar-lo. Les gorres ha estat més aviat una necessitat i un capritxo. La gorra que em vaig comprar a BCN i que sempre venia amb mi la vaig perdre. I avui, tot mirant n'he trobat un parell que m'encaixen perfectament en el meu petit cap i pel preu he pensat que dues eren suficients per anar variant!!! Xulíssimes!! He mirta altres coses... jerseis, texans, uns pantalonets curts amb elàstics, sabates... Res, o no hi havia el meu número, la meva talla o bé hi havia una cua de gent per pagar que m'han passat totes les ganes de quedar-m'ho.
M'ha sorprès com compren. O sigui, compren moltíssim i bones marques. A la botiga Gucci i a la Louis Buiton estava a tope de gent i sortien amb bosses de compra!! Molta gent jove i molts nois. M'he adonat que les noies van de compres amb els nois i ells tenen molta participació en les decisions de què comprar. Remenen com nosaltres, agafen el què creuen que pot quedar bé a la noia i li ensenyen donant alguna que altra explicació. És curiós!
Bé, ara ja estic a casa, a punt per anar al basement i posar un parell de rentadores (una per mi i una per l'Olga). He menjat una mica de macarrons amb pilotilles i ara em faré un vas de llet calentó i em miraré o un capítol de House o una peli que vaig baixar "La Huella del Silencio". S'ha de veure si s'ha gravat tot correcte és clar! Ja us diré què tal, ok?
Demà... següent episodi de Litlemermaid!!