dijous, de gener 11, 2007

Mariana, feliç aniversari!!!

Avui fa uns quants anys (no direm quants) una noieta morena, guapa i simpatiquíssima va nèixer "al otro lado del charco", a Argentina!!! I aprofito per felicitar-la des d'aquí. Un petonàs Mari!!! Feliços 39!!! jiji!!
Entre els 40 principals, catalunya radio, els sudokus i unes quantes pestanyes d'internet obertes a la vegada estic distreta per una bona estona. I al vespre... un parell de capítols de House!!! Ok, ok, us explico. Aquests dies he estat una mica baixeta de moral (val, si, fatal!!!) però em sembla que estic tornant a recuperar-me poc a poc. Bé, doncs aquests dies m'he dedicat a treure fum a l'emule. Tinc per baixar un munt de videos, sobretot películes (recordeu que no tinc televisió). Bé, doncs vaig aconseguir baixar-me "Los piratas del caribe" però quan vaig intentar mirar-la... shit! estava de cap per avall. Resulta que és per pocket Pc i em surt la imatge al revés. He provat de girar l'ordinador però res, no s'aguanta i és un problema! Total, que per tossuda jo (a part de que no tenia res més a fer), així que vaig intentar baixar-la de nou. I què us penseu que em va passar?... Doncs que ara només veig els últims 35 minuts de la peli!!!! Quin desastre!!! Però us penseu que em quedaria així? No!!! He descobert que hi ha tots els capítols de la primera i segona temporada de House i els estic baixant!!! Ja he vist el meu primer episodi i avui en tinc dos o tres més per mirar (esperem que estiguin completitos)!!! No obstant... aquí no acaba tot. Resulta que el meu ordinador ja no té espai suficient a la memòria, i em va avisant cada 5 minutets. Però no vull eliminar res encara, no tinc còpies de seguretat de res, no vull eliminar l'Emule i necessito més espai pels nous capítols de House!!!! Aix aix!!
A part d'això, continua plovent. Avui a més feia un vent terrible i fred. Amb el vent tardo més a arribar a la feina i/o a casa, perquè em bufa de cara i em costa pedalar, però a més és un perill. A les cruïlles haig de vigilar perquè fa com un bufarull i em desequilibra. Avui no m'ha tirat a terra però a punt he estat. He posat de seguida els peus a terra, amb tanta mala sort que els he posat dins d'un bassal.Si volgués ara podria tenir un peix al pis perquè dins les botines i tinc una d'aigua!!! Potser les poso a l'assecadora (són com de roba), no crec que es facin malbé i com que no tinc peix!!!
I res emocionant encara. Demà em sembla que arriba l'Olga. Si és així suposo que aniré a sopar a casa seva i anirem al bar de la uni, al A-vej que el josetxo ja m'ha informat que hi ha una festa guai: "ice cube". A traduir això i a fer córrer la imaginació perversa per esbrinar de què va la festa!!! Pot ser divertit!!
Per cert, us vaig dir que hi ha un noi nou al laboratori? És el nou becari del Poul i és el típic danès ros, alt i ulls blaus. Hi ha una diferència i és que és molt simpàtic i atent (tampoc és que parli massa però de tant en tant em dóna conversa). Bé doncs... m'han dit que intenta lligar amb mi. No ho ser del cert perquè amb anglès em costa pillar les intencions (així com també alguna part de la conversa) però ja estaré al cas. Com es diu tinc parella i estic a punt de casar-me??? Jaja!!!