dimecres, de gener 10, 2007

Feina, feina... I sense pis!

Estic a la feina, fent un descansillo que ja no puc més. Avui he baixat de nou, després de les vacances, al microscopi electrònicper processar unes quantes mostres més. Tres horetes i tres mostres fetes. Tela eh! De moment en tinc 20 més que m'esperen i les que encara s'estan preparant!!! No acabo segur però a més no ser ni si valdrà la pena algu del que fotografio!!
Doncs res, un altre dia aquí a Dinamarca. Continua plovent tot i que la temperatura no és baixa. Empipa veure el cel sempre tant gris, amb claror de tarda-vespre. Entenc que el seu caràcter depengui tant del clima!! No tinc plans tampoc per avui i com que a més a més plou prefereixo anar cap a casa. Ja em posaré les piles en aquest sentit a partir del cap de setmana.
Ahir al final no vaig escriure... vaig tenir problemes amb la pàgina del blog i fins avui no he pogut accedir-hi. Pels que no esteu al dia... la responsable del housing de la KVL, Charlotte, em va enviar un mail recordant-me que el contracte del pis s'acaba el 31 de gener i que malauradament no me'l pot allargar i tampoc m'ha pogut trobar allotjament pels 15 dies que encara em quedaran. Que simpàtica oi? Doncs sí nois, que si no trobo res tornaré abans de lo previst i sense la feina acabada! Aquest divendres arriba l'Olga i li demanaré si li importa fer-me lloc a la seva habitació. És la meva única sortida!! A veure com ho solucionem.