dimarts, de gener 23, 2007

Ha nevat, neva i nevarà!!! Uia, Uia!!

El títol de l'entrada d'avui mola eh!!
No explicaré massa res avui. Només que sapigueu que va venir en Jaume a visitar-me el cap de setmana i que el molt capullo es va comprar un munt de coses super xules de roba per rebaixes i jo... RES!!! Què hi farem.

A destacar... diumenge tarda, després de passar el matí al centre de disseny danès i entrar a la Carlsberg Glyptotec (m'encana aquest edifici!), vam anar tot passejant (i amb el fred que feia!) fins a Christiania. Ocupes, yonkis, ratafaris, caprapats... una sèrie de especímens diferents que estàn vivint allà que fan por. Però el passeig per la vora del canal amb les cases sobre els arbres, construïdes amb materials diversos sense cap inspecció d'enginyería o arquitecta és interessant.
Dilluns, en Jaume ja marxava (sniff, sniff) i quan mirem si plou o no... SORPRESA!! Tot era blanc!! Queia una nevadeta d'allò més maca i nosaltres valents a acabar d'aprofitar el dia. Feia bastan fred, de fet la temperatura era de -9ºC mínima i -2ºC màxima! Primer queien flocs de película, com estrelles i es veien suaus, esponjosos... Però després van començar a caure com unes boletes blanques (semblava neu artificial de peli perquè et quedaven com boletes de "forexpan" enganxades a la jaqueta i al terra feien saltirons). Picaven a la cara i feien una mica de mal.
La Centi estava coberta de neu, fins avui no l'he agafat pas, i tot i que els cotxes i els arbres es veien blancs, coberts per una primera capa de neu, els carrers i les voreres estaven nets (estan acostumats i tenen brigades antineu).
Després de que en Jaume marxés va sortir el sol i el cel es veia ben blau (hi havia algun nuvarrot gris que feia por però veies el cel blau), però feia un fred!!Els carres adoquinats... un perill, perquè kom k glaça rellisques un munt. Si continua nevant cada dia potser em vaig a pillar unes xiruques o unes botes amb un bon dentat a la sola que m'arrapin al terra!!!
I res, que no us preocupeu pel temporal de vent d'Alemanya no ens va afectar a nosaltres però tothom en parlava. Jo ja m'havia mentalitzat que si veia k bufava vent molt fort no em movia de casa, kina mandra volar!!! jiji!!!
Avui ha nevat una mica més després de dinar (12 hores aquí a dinamarca) i fa un fred que cada dia pateixo per si em cauran les orelles a terra!!
Apa, aquí us deixo algunes fotos més de Christiania:

1 Comments:

Blogger ex koala mir said...

Aix, que monos que esteu !!!

Un petonas i abriga't !!!!

15:36  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home