diumenge, de gener 14, 2007

Diumenge... uff. No tinc plans, fa poc que m'he despertat i he esmorzat. Ara per ara el meu futur immediat és dutxar-me, netejar una mica el pis (acabaré en un plis perquè és com una caixeta de llumins) i anar a casa l'Olga a veure si avui la trobo i recupero els mòbils. A més, haig de portar-li la roba neta (és l'excusa perfecte!). Després... doncs, no ho ser. LLegir?
La peli d'ahir... rarilla, bastant rarilla. No em va acabar d'agradar. Haig d'aconseguir-ne baixar alguna altra i algun capítol més de House que ja no tinc res més!
Weather... un moment que m'aixeco a treure el cap per la finestra... No plou, fa vent (perquè veig a un senyor que li vola la jaqueta que porta i els núvols del cel que corren un munt) i el cel està griset. Fred? No en tinc ni idea encara. Després us dic alguna cosa més.
A la Tarda...
Ja tinc mòbils!! He anat a buscar-los a casa l'Olga. Lo difícil ha estat arribar-hi perquè feia un vent de mil dimonis que no deixava res de peu. He pedalat el doble de costum per poder vèncer la força del vent. He agafat carrers alternatius per evitar el vent de cara (no em deixava avançar gens ni mica) o de costat (em desplaçava a la meva dreta i em volia tirar a terra) i fins i tot he pensat en baixar de la bici i anar a peu (a l'anada no ho he fet però a la tornada si!!). Ara tinc lumbago! Espero millorar. Doncs res, que ja tinc mòbils, guants i gorro. He arribat allà, m'ha convidat a dinar i he estat allà fins les 5 de la tarda, parlant amb ella i dos nous eslovacs que han arribat al matí a canvi dels altres tres. La Ita (professora-investigadora) i en Brian (crec que es diu així, ara no ho recordo. És estudiant de biotecnologia) han vingut a passar tres setmanes per feina aquí. Estaran amb nosaltres al laboratori fent immunocitoquimiques i algunes autoradiografies d'alguns dels experiments ens els quals participen els dos països. Es veuen molt agradables, a veure què tal.
Un cop a casa... un parell d'episodis de House i la peli Buscando a Nemo. I ara a dormir que demà tona a ser dilluns! Espero que faci bon temps perquè divendres arriba en Jaume!