dilluns, de gener 08, 2007

Denmark again

Gairebé tres setmanes a casa i ara aquí de nou...
El vol sortia a les 19.35 de Barcelona molt puntual, de fet l'autobús que ens portava a l'avió esperava als tres últims passatgers (jo i una parella!!) per marxar. El vol... tranquil si parlem de l'aparell i plorós si parlem de mi. Un avió a tope de danesos, una parella al meu costat que més "estirats" no podien pas ser-ho. Ell legia un llibre de la Kate Moss, bebia cocacola light i s'afegia sacarina a tot!!! No podia portar més gomina al cabell i no parava de menjar-se les ungles i tocar-se discretament el nas!! Ella, amb una barbour (encara es porten!!), pantalons pitillos, botes fins els genolls, rossa, ulls verds i super pentinada. Veient el panorama i amb el meu estat d'ànim vaig decidir intentar dormir o almenys tancar els ulls.
Vam arribar puntuals a Copenhagen i les maletes van arribar molt ràpid. A les 22.45 era al tren direcció a la city i un cop a l'estació central vaig agafar el bus mític, el 2A que em va deixar a dos minutets de casa (5 perquè anava amb la maleta). A les 23.30 entrava al pis que estava com l'havia deixat, buit. Després de trucar a casa i a en Jaume vaig inentar dormir.
Avui al matí... m'ha costat aixecar, no volia anar a treballar i volia tornar a casa. M'he vestit i he anat a buscar la Centi, que també estava al mateix lloc que la vaig deixar. En 10 minutets he arribat a la facu. He saludat a tothom i he anat al despatx. Eps... alguns canvis!! Ja no tinc taula!!! Ha tornat l'Esben (becari PhD que estava a Alemanya fent una estada com jo) i ha començat un becari nou, Mikkel. Tots dos són amables i els típics danesos físicament (ulls clars, rossos, alts...) L'Esben marxa a esquiar fins el dia 21 i m'ha deixat la seva taula, després ja m'espavilaré.
No estic al 100% però espero superar-ho aviat. No tin ganes de treballar i des de les 9 del matí que estic mirant el correu, contestant mails, escrivint mails nous... A la tarda em prepararé l'organigrama del meu últim més i mig aquí perquè tinc un munt de feina a fer, molt poques ganes de fer-ho i s'ha d'acabar.
Encara no ha arribat la gent, l'Olga continua al Japó i arriba a finals de setmana, els Erasmus arriben a finals de mes la majoria perquè tenen exàmens a Espanya i jo.... estoy aquí, aquí solita, rascándome la barriguita!!! Fatal estic!!!
Estat d'ànims del 0 al 10... del 2!!!
Ganes de tornar... del 10!!!
Ganes de fer feina... del 0!!!
Vaig a comprar-me alguna cosa per dinar i després a veure què fem.
Weather... the same. It is raining, the sky is grey and there is not sun light. Temperature... 2-5ºC.
Queda mig dia menys per tornar!!!

1 Comments:

Blogger Litlemermaid said...

Mir ja he solucionat lo de les entrades del blog(1).
Respecte a lo de que quan torni ho trobaré a faltar... (2) ja ho ser, i m'agrada estar aquí però ara aquests dies estic passant-ho malament i vull enllestir aviat. De totes maneres tinc sentiments contraris perquè per una banda vull tornar (m'anyoro un munt, sobretot akests dies), però per altra banda vull quedar-me perquè em sembla que és poc temps i que no ho he aprofitat prou, voldria viatjar quan vingui el bon temps, millorar l'anglès, que a la feina em féssin fer algu interessant... i no vull deixar als amics que he fet. No ser si m'entens o estik perdent el cap amb tanta humitat però això és el què em passa!!!

Com van els queixals k ja no tens? Fa mal? La feina kè tal? A punt per BKK? Jo admiro la teva decisió i en part em fas enveja xatina. Però pensa k si pots has de tornar pel maig eh!!!

Un petonàs guapíssima i en dos dies escric tonteries de nou al blog!!!!

12:51  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home