dilluns, de gener 29, 2007

Avui un dia per riure!!

Ahir... Un dia plujós. Vam acabar com esponges, no podíem absorvir més aigua. Però nosaltres, valentes, de turisme!!! Vam anar cap a Christianshavn per visitar Christiania (quin merder que hi havia al terra, com que no tenen asfalt!!) i d'aquí al Black Diamond, la Borsa, el Parlament i al final ens vam refugiar (després de 3 horetes) al museu Carlsberg Glyptotek. No podíem més, estàvem cansades i teniem fred o sigui que vam anar a casa a menjar i canviar-nos.
A les 5... cafè i pastís i galetes amb bombonets a casa l'Olga i d'aquí cap a casa per veure dos capítols d'Anatomia de Grey i a dormir!!
Ah sí, notícia del dia... VAM ROBAR UNA BICI!!! Negra, de les xules, "fancy" total!!!
Avui dilluns, de bon matí... en serio, de bon matí, a les 6.00 h, de peu, dutxa, esmorzar i cap a l'aeroport a despedir a l'Eva. A les 9 reunió amb en Poul per discutir resultats i el què haig de fer a partir d'ara (ha durat una horta i mitja però ha anat bé, ja puc començar a escriure el paper!). I després de passar el dia mig adormida a davant l'ordinador ha començat la part bona del dia...
1er) Explosió al laboratori!!! Jaja!!! La Hanne ha barrejat algun component estrany al container de solucions tòxiques i això ha començat a fer una reacció exotèrmica inesperada, primer fum, soroll d'ebullició, bombolles... Hem sortit tots del laboratori!! La cara de la Hanne era de foto, pànic, suor,... Jiji!!! Al final res de res. Jo m'he amagat al labavo perquè no podia parar de riure!!
2n) Anem amb l'Olga a veure en Kevin i en Manuel al seu edifici i fer un cafè de mitja tarda. Jo agafo la meva nova bici. La cadena éstà super oxidada però va bé, fa soroll i prou. Ok, a mig camí... PIM, POM, CATACRAC!!! S'ha trencat la cadena de la bici!!! Ha estat de peli, jo pedalant com una inútil, els pedals que no em responien i no podia frenar (perquè per frenar necessito fer contrapedal). L'Olga no podia parar de riure i jo tampoc. He saltat de la bici i hem acabat d'arribar que l'Olga m'arrossegava. De peli, en serio!!!
I res, ara a començar a fer la maleta i a empaquetar coses que dimecres ja m'instal.lo amb l'Olinko a la seva habitació!!!

1 Comments:

Blogger ex koala mir said...

jajaja, que guai, quin dia tant mogudet, eh !!!!

quines fotos taaaaaaaaant guais !!!!!!!!! que extrany tot plegat .... tu ben abrigada i molla com un pollet i jo que cada cop que pujo al taxi o entro als locals em congelo per l´aire acondicionat !!!

apa, a seguir disfrutant i a tope amb el projecte !!

petonets !!!!!!

18:02  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home