divendres, de gener 26, 2007

Arriba l'Eva!


Avui ha arribat l'Eva a fer-me una visita.

Comencem bé, ha nevat al matí ben aviat. Jo ja patia per l'Eva i l'avió i tot plegat. Però després d'estar tres horetes al microscopi electrònic (al bunker) i tornar a dalt a la superfície resulta que feia sol i la neu havia marxat perquè havia plogut també!!! Quina pena!
A les 13.30 a l'aeroport a esperar-la. A l'aeroport l'espera no ha estat gaire llarga. Impacient, veig sortir a l'Eva amb una gran maleta vermella... Ella no em veu. Sók davant seu i no em veu... Ara si!! Menys mal, diu k no em rekoneixia!!!
Agafem tren i cap a Copenhagen city!! Del tren al bus i cap a deixar la maleta. Després de deixar la maleta al pis hem anat cap al centre caminant, passejant una mica pels llacs, tirant les primeres fotos, passant el primer fredet del país... Una xocolata calenta al cafè WANA'B i cap a casa l'Olga (la meva amiga i companya d'aquí i que a aquestes alçades hauríeu de conèixer) que feia un sopar per despedir a una altre noia eslovaca, la Ida (professora). Hora del sopar les 6.30 però hem arribat a les 7. Hem esperat als nois i hem començat. Menjar típic eslovac, no puc repetir els noms dels plats perquè són impronunciables, només recordo els "nocks", que els definiria com una espècie de patates amb bacon enganxoses amb formatge fos típic eslovac d'ovella sense pasteuritzar. A mi m'ha agradat, a l'Eva... espereu que li pregunto... Si, també, però no en menjarem cada dia!! També hi havia una espècie de pastís de patata amb algu més, amanida de pastanaga i pastís de poma. Vi negre, primera botella eslovaca, segona Australiana i tercera Italiana!!! Ha estar una nit animadeta i a la 1.30h cap a casa a peu. Fred???? MOLT!!! Tot glaçat, patinada si i patinada també... Buff, per fi a casa. Hem inflat el matalàs i a les 2.30 deiem l'últim bona nit!!