dijous, de gener 18, 2007

Algú coneix al "Señor Mojón"?

A veure, a veure... per passos. Em vénen tantes coses al cap que no ser per on començar. Si és clar pel principi però això és tant relatiu....
Que què vaig fer ahir? Doncs dec tenir memòria de peix o no vaig fer res interessant. Aposto per lo últim. Ah bueno vaig tenir reunió amb el meu "supervisor" (doneu-li entonació anglesa eh, sinó no és el mateix)... no cal entrar en detalls i a la tarda vaig anar a donar una volteta d'una hora al centre comercial de Frederiksberg (rebaixes, però res que m'agradés).
Avui... si si, aquí hi ha més xixa. Qui us havia dit que no feia fred? Jo? Doncs mentida! Avui he tingut fred de veritat anant amb bici. Potser perquè plovia, estava molla i feia un ventet lleuger però que molestava. O potser perquè estic refredada i la meva temperatura corporal una mica alterada... potser.... És igual, em sortia fum blanc de la boca (i no sóc fumadora), tenia les galtones vermelles i congelades i el termòmetre marcava.... 3º i s'anunciaven vents gelats!!! Res, que sembla que arriba el fred. Això que curiosament ahir dèiem que les flors i els arbustos estan tots començant a florir!!! Res, que ens espera un cap de setmana de pluges i temperatures rascant el 0º!
Més cosetes... "Tea hour". És aquell moment del dia que nosaltres disfrutem d'una bona tassa de tè calent, de la varietat que volguis (canyella, vainilla, fruites de la passió, fruites del bosc, tè verd, tè negre, tè roig...) i l'acompanyem amb algun tipus de galeta o pastís de supermercat baratillo. Generalment el lloc elegit per aquest event social és a l'edifici groc i nou de la KVL on hi ha el departament de Food and Meat Science i Microbiology, i on treballen els nois de la colla, en Kevin, en Fiorello i en Manuel. Generalment sol tenir lloc a les 4 de la tarda i no sol acabar més tard de les 5. Parlem de vàries cosetes, normalment fem bromes i diem parides.
Avui el tema era: KK en diferents idiomes. D'aquí ha aparegut el "señor Mojón", una caca amb potes, ulls i boca que parla i que apareix als dibuixos de South Park. Doncs bé, pel què sembla, a la resta d'europa no apareix el "señor Mojón", però els hi ha fet una gràcia la paraulota que la van dient cada cinc minutets. Ha estat una conversa escatològica molt divertida. D'aquí hem evolucionat a una notícia apareguda als diaris sobre un noi rumanès que durant una cirurgía testicular el doctor ha perdut els cabals i li ha tallat el penis. Seguint en estat de demència l'home ha continuat tallant a trossets petits el membre ja amputat!!! Creieu que és veritat? El diari... La voz de Galícia. Ja m'informareu! I al final hem tingut una conversa científica sobre càncer. Bé no?
Ah sí... "About my officemate": com que jo estava refredadeta avui i no em trobava gaire bé l'Olga m'ha portat unes pastilles de vitamina C i un paracetamol (gelocatil pels incults!). La sorpresa ha estat quan després de dinar en Mikkel, el danès que treballa al departament i que està a la taula del meu davant, m'ha portat caramels de regalèssia per millorar el refredat!!! Boníssims, típics de Dinamarca!!! És amable? Em tira els trastos? O feia massa soroll al respirar i no el deixava llegir els articles correctament? S'accepten apostes!!!
Ja a casa, abans d'entrar a l'edifici he tingut un shock, he vist el primer danès amb acné!!!! Però... acné de veritat eh!! Els danesos no en tenen, almenys després de 4 mesos no n'havia vist cap i estic en una universitat on veig joves estudiants... Però ja us dic jo que el que en té... Buff!! En té, només puc dir això!!!
I res, ara estic intentant eliminar algun arxiu, foto o carpeta per fer espai al meu PC perquè no tinc memòria al disc C, només 200 MB. Trist oi? Sense espai no puc baixar més episodis de House i Anatomia de Grey!!!!! Quin horror!!!
Tampoc era tant xixós el tema però és igual!